środa, 7 listopada 2012

PRZEPRASZAM!!

Hejjjj! Przepraszam za długą nieobecność. Poprostu jak każdy miałam szkołę i nie miałam czasu. ALE jeśli chcecie żebym kontynuowała scenariusze to musicie napisać w komentarzach i spróbujcie mnie przekonać. Myślę a nawet słyszałam że moje scenarisze są dobre i dlaczego je przerwałam. Otóż...był 2 sezon. Pewnie i tak by niewiele a nwet pewnie nikt nie czytał. Pomyślałam(a to czasami nie zbyt dobrze się mkończy np.: dla mnie), że może przestać pisać... Jednak doszłam do wniosku że będę dodawać co jakiś czas scenariusze. TYLKO musicie wy mnie do tego przekonac bo jeżeli nie to nie będę pisac scenariuszy... No to tyle.
Dobranoc! 


Nakręcona:)

3 komentarze:

  1. Pisz dalej scenariusze, Proszę

    OdpowiedzUsuń
  2. pisz pisz sorcia że tak póżno ale teraz znalazłam twój blog proszę pisz chociarz do 10 bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozważę Twoją prośbę. Myślę, że mogła bym ponownie pisać, tyle że już mnie to nie zbyt interesuje. Jeszcze to przemyślę.

      Usuń

Zostaw ślad po sobie ale NIE REKLAMUJ SIĘ!