piątek, 13 kwietnia 2012

Część 2

Tak wiem wiem...Nie pisałąm długo a to tylko dla tego że miałam zajęcia w czwartek i środę.Ale następnym razem jak nie pojawi się scenariusz to następnego dnia posteram się to nadrobić.
A teraz przejdę do scenariusza:

Część 2:


W: {biegną pod strych, gdy już są przy drzwiach ztrzymują się}


Al: Kto pierwszy wchodzi?

W:{milczą}

{po chwili}

N: Ja.

Al: Ale co?

N: Ja tam wejdę.

A: O nie nie...

E: No to ja tam wejdę.

N: Nie, ja pierwsza się zgłosiłam.


E: Ale ja jestem odważniejszy.

N: Ale...

A: {przerywa jej} Ja to zrobię!

V: {wchodzi} Co tu za zamieszenie?! Hmm. Słucham, żądam wyjaśnień. Może pani Martin nam coś powie.

N: Bo my...

A: My tylko ciwiczyliśmy do... przedstawienia o...

Al: UFO!

A: Właśnie!

V: Niech wam będzie...A gdzie Trudy?

F: Trudy...

P: Musiała wyjść...

Ma: Do sklepu...[szeptem] chyba...

V: {idzie do swojego gabinetu}

(gabinet Victora, dzwoni telefon)

V:{odbiera telefon} Słucham?

MrS: Halo, Victor. Czy...

V: Tak. Już idę.{odkłada słuchawkę i wchodzi do holu}

(hol)

W: {zauważają Victora i chowają się}

V: {wychodzi z domu}

W: {wychodzą z kryjówek}

Al: Zdaje mi się, ale chyba o kimś zapomnieliśmy...

W: TRUDY!

(przed strychem)

N: To ja wchodzę.{wchodzi na strych}

A: {chce iść ale...}

N: Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!

I jak? Podoba wam się? Sorki że taki krótki ale być może dodam dziś kolejny! :D

3 komentarze:

Zostaw ślad po sobie ale NIE REKLAMUJ SIĘ!