sobota, 21 kwietnia 2012

Nareszcie!!! :DD Heppy!! Część 3

Jestem naprawdę szczęśliwa!. A dlaczego?! Bo są 2 komcie pod moim 2 scenariuszem! :DD Ale już nie przedłużając, daję wam scenariusz...

Część 3

A: Nino już do ciebie idę! {wchodzi szybko na strych}

E: {idzie za nią}

(strych)

A: {widzi nieprzytomną Ninę} Nina!!! {podbiega do niej} Żyjesz?! Nina! Odedzwij się!

E: Amber...Ona jest nieprzytomna...Trzeba ja zabrać...

(nagle dżwi same się zamykają)

E: {podbiega do dźwi i próbuje otworzyć ale nie może} Amber...

A: Tak?

E: Mamy problem...

(Przed strychem)

P i F: {próbują otworzyć dżwi ale im również się ie udaje} 

P: I co teraz?!

F: Nie mam pojęcia. Ciek...

Ma i Jo: Niewinna.

Je: To było...

Al: UFO!

Je: Nie. To było dziwne.

F: Maro...Joy...

Ma i Jo: Niewinna. Niewinna.

P: Dlaczego one to powtórzyły?

F: Mnie się pytasz.

Je: Tak geniuszu.

Ma i Jo: Niewinna. Niewinna. Niewinna. {mdleją}

Je: Maro! Co im się stało?!

Al: Ja wiem! 

P: Alfie to nie UFO!

Al: Ja nie chciałem mówić że UFO. To...DUCHY!

F: Zanieśmy je do pokoju. Jerom, pomó mi. Patricio, ty i Alfie zostańcie.

P: Dobrze.

F: Chodż Jerome.

F i Je: {zaprowadzają Marę i Joy  do ich pokoju}

(na strychu) 

A: I co teraz?! Przecież nie możemy tu tak siedzieć!

E: Wiem. Myślę...

A: To myś szybciej.

E: A ty masz jakiś plan?!

A: Ja? Nie.Ale...

TG: Macie mało czasu...

A: Kto to powiedział?! Eddie czy ty coś mówiłeś?

E: Nie, a ty coś mówiłaś?

A: Nie...Jak nie ty i nie ja to kto?!

TG: {do Eddiego} Oddaj!

E: Ale co?

TG: Oddaj! Albo inaczej...

E: Inaczej co?

A: Eddie, do kogo ty mówisz?

TG: {do Amber} Do mnie...

TG2: Zostaw ich!

TG: A jak nie to co?!

TG2: {milczy}

TG: Właśnie. Nic mi nie zrobisz jesteś za słaba!

TG2: Ja ci nic nie zrobię, ale ona...

TG: To nie możliwe! Ona nie może żyć!

TG2: Ale żyje.

TG: To nie możliwe! 

TG2: Niemożliwe staje się mżliwe...


A: K-k-kim w-w-wy je-s jesteś-jeście??

TG2: Nie bój się...Ona musi przeżyć. 

A: Kto?

TG2: Wybrana i...

A: I...?? 

(cisza)

A: Halo! Tajemniczy Głosie! Halo! Kto jeszcze?!

TG2: To jej pomoże...

(nagle przed Amber pojawia się mała fiolka z zawartością w środku)

A: Co to?

TG2: Daj to wyznaczonej osobie...

A: {chwilę myśli}Eddie! {podbiega do niego} Eddie! Daj jej to.

E: I to ma pomóc?

TG2: Tak...Jedna kropla...

E: {wlewa Ninie do ust jedna kroplę z magicznej fiolki i...)


Mam nadzieję że sie podoba. Proszę o komentarze. Jezeli będzie jeden komentarz, to scenariusz pojawi się jeszcze dziś.

2 komentarze:

Zostaw ślad po sobie ale NIE REKLAMUJ SIĘ!